Pages

21 April 2007

Raggning för dig om inte vill förlora...

Jag tror inte att det fungerar (och jag tänker inte testa) men lite roliga är de allt.
Om du använder en sådan här replik och den fngerar kan du väl berätta för oss andra?

- Vad vill du ha till frukost?
- Säg mig, gick vi på olika skolor tillsammans?
- Kan du inte komma hit, sitta i mitt knä och så pratar vi om första sak som kommer upp?
- Hej, jag heter (ditt namn), vad tycker du om mig hittills?
- Vill du dansa, eller ska jag gå och leka med mig själv igen?
- Bond. James Bond.
- Du ser ut som tjejen som har hört varenda replik i boken. Så vad gör en till?
- Ditt ställe eller mitt?
- Man kan dö av sex... Vill du dö lycklig?
- Vill du dricka morgonkaffe med mig?
- Vill du gå hem snart?
- Hej, jag har mer pengar än du någonsin kan göra slut på.
- Jag är ny i stan. Kan du tala om vägen till din lägenhet?
- Är det dig jag ska äta frukost med i morgon?
- Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller måste jag gå förbi här en gång till?
- Ursäkta, jag har tappat mitt telefonnummer, kan jag få ditt?

No comments:

Post a Comment